OECD izstrādātā rīkkopa “Going Digital” palīdz valstīm izpildīt digitālās pārveides solījumus, novērtējot to digitālās attīstības stāvokli un nodrošinot rādītājus, kā arī politikas norādes un pasākumus galvenajām ieinteresētajām personām.
Pirmajā ziņojumā par stāvokli digitālajā desmitgadē ir izvērtēts ES progress virzībā uz sekmīgu digitālo pārveidi, kā izklāstīts Eiropas Digitālās desmitgades politikas programmā 2030. gadam.
2022. gada maijā Spānijas valdība apstiprināja nacionālo ietvaru pedagogu digitālajām kompetencēm, kuru izstrādājusi ekspertu darba grupa ar pārstāvjiem no visām Spānijas izglītības pārvaldēm.
Ir pieejams Eiropas kiberdrošības prasmju ietvars (EKPI) latviešu valodā, kuru sagatavojusi Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) sadarbībā ar CERT.LV.
Ir pieejams Eiropas izglītotāju digitālās kompetences ietvars (DigCompEdu) latviešu valodā, kuru sagatavojusi Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA).
Rokasgrāmatas mērķis ir nodrošināt sākumskolas skolotājus ar nepieciešamajiem instrumentiem un resursiem, lai iedrošinātu un atbalstītu meitenes STEM izglītībā.
Drossinternets.lv ir apkopojis aktuālāko informāciju un izstrādajis ceļvedi, kurā apkopoti rīki, lai rūpētos par savu drošību internetā un ziņotu, nonākot problēmsituācijās.
Izglītības rīku komplekta mērķis ir apkopot atjauninātus, uz pierādījumiem balstītus un praktiskus resursus izglītībā ieinteresētajām personām un palīdzēt pedagogiem labāk izprast, izmantot un atrast “labus” pētījumus par bērnu iesaistīšanos digitālajā vidē.
Dansk IT izstrādājusi tiešsaistes rīku “HackerStop, kas paredzēta organizācijām, lai novērtētu savu darbinieku zināšanu līmeni kiberdrošības jautājumos.
Informējam, ka eprasmes.lv mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.PiekrītuNepiekrītuPrivātuma politika